QUINS COLORSSSSSSS

QUINS COLORSSSSSSS

PASTÍS DE XOCOLATA ""COLA CAO""


Ingredients

200 gr. farina
200 gr. cacau en pols "Cola cao"
150 gr. sucre
150 gr. mantega
150 ml. llet
4 ous
3 cullerades petites de llevat

Elaboració

Aquest pa de pessic de "Cola cao" ara serà dels meus preferits. He fet molts i tots m'han agradat, però quan vaig veure aquest , ja vaig veure que encara m'agradaria més! És tan bo! El feu i ja em direu la vostra opinió, estic segura que us agradarà molt! En un bol posem la farina, el "Cola cao", el llevat, ho barregem tot fins aconseguir una barreja uniforme. En un altre bol, posem els ous, els batem lleugerament i afegim el sucre, ho remenem fins a integrar, ha de quedar una massa cremosa, i seguidament afegim la llet i la mantega, la qual haurem fos al microones i ho batem tot fins a obtenir una massa homogènia. Ara afegim aquesta massa líquida a la massa seca i barregem enèrgicament fins a obtenir una massa uniforme i sense grumolls. Passem la nostra mescla al motlle que utilitzem, al qual haurem posat mantega i farina, i ho posem al forn, prèviament escalfat a 170ºC, durant una hora (jo 50 min, amb aire) o fins que punxem i ens surti neta l'agulla. Passat el temps, el retirem del forn, el deixem reposar uns cinc minuts en el motlle, i seguidament el passem a una reixeta per deixar-lo refredar per complet.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentaris:

Esther ha dit...

¿PORQUE SERA QUE CUANDO MIRO LAS RECETAS ME VOY A LOS POSTRES? JE JE.
SOLO CON MIRAR LAS FOTOS, PARECE QUE ME LOS ESTOY COMIENDO.